Wednesday, April 1, 2009

sebulan lagi 010409

tinggal lagi sebulan lagi nak berlangsung majlis perkahwinan aku...

perh... macam nak pecah kepala bila pikir ajer ttg hal mjls nanti.

takut ada, seram pun ada..

pelamin la yg belum nampak lagi designnyer cmane..

photographer tentulah bro trisno yg sempoi
kita jumpe ek nti masa akad nikah...
hehehe...
aku jenis yg suka amik gambo org tapi gambo sndiri kurengggg...
ntah cmane ler nti ek..
mesti blh kan bro tirsno..

make up....
abg nas kt ofismate aku..
dia digelar wak lu oleh aku
so password nie kitaorg ajer yg tau..
aku percaya kt dia, dr tunang dh booking awal..
selalu susah senang kitaorg bersama2..

kebykan design utk wedding aku nie
aku yg pikir sndiri, keje pun pereka..
ntah aku lbh puas hati, hal2 nie aky yg settlekan..

dari
bunga telur,
rekaan bju pengantin,
pelamin,
warna tema both side (berbincang tapi aku yg nasihatkan... hehehe... jgn marah anja)
bju family utk mjls nikah, sanding smpikan warna tudung pun...

mgkin dah "makanan" aku (art & design)
so aku agak cerewet bab2 nie sumanyer...

harap2 sumenyer berjalan dgn lancar dan sempurna
spt yg dirancang tapi
ALLAH YG MENENTUKAN SEGALANYA...

pd kwn2 yg akan hadir
bgtau sum yea..

kalo mane2 knkwn yg, x dpt wed card
amik ek yg kt bwh
takut2 terlepas pandang, dh sibuk2 nie..

doa dari suma knkwn
sum harapkan, doakan

semoga sum berbahagia sehingga ke akhir hayat kami bersama...

1 comment:

  1. sis arnie dah linked akak. btw congratulations on your coming big day.

    ReplyDelete