Monday, April 6, 2009

new house for new life

alhamdulillah...

akhirnya apa yang kitaorg nak dapat...

umah yg selesa, cantik, bersih...
parking space...
security yg menjaga umah 24hours...

my anja dtg dari jb walaupun mgu lpas br dtg..

thanks u my anja, ayang sayang anja...


for only nak aku msuk umah baru seblm khwn nanti..
so sabtu, ahad kitaorg pindahkan brg2 aku yg agak byk...

mmg sgt memenatkan...
tapi puas hati, kitaorg bekerjasama2 melakukan suma...

then aku dpt tau sgt, my anja sgt comitted dgn new life nie...
sabar sgt, very helpful...

alhamdulillah...
insyallah, pilihan nie adalah yg terbaik dan diberkati...

aduis...
3mgu lagi...


1 comment:

  1. sum, 1stly thanx invite aku g wedding ko. kad pun dah dpt..tp kan aku mtk maaf byk2..aku can't make it there. siyes aku tgh final exam beb. leh tak aku jumpa ko kat kl b4 ko kawen ni? ko inform aku bila ko free. thanx my frenz.

    ReplyDelete